Kultur og adfærd

POULSEN arbejder med kultur og adfærd i alt, hvad vi gør, fordi vi ved, at begge dele er afgørende for at skabe gode resultater. Ved at få defineret den ønskede kultur og adfærd kan vi efterfølgende måle, om resultaterne reelt stemmer overens med det ønskede. Gabet mellem den ønskede og reelle tilstand kan være kort eller lang. Uanset hvad kan vi hjælpe med at fremme den ønskede adfærd.

En trivselsmåling eller medarbejdertilfredshedsmåling er sjældent dækkende, når kultur og adfærd skal afdækkes, POULSEN kan være behjælpelig med at få foretaget en kulturmåling. På den måde finder vi ud af, hvor ressourcerne skal prioriteres for at udvikle og træne det rigtige. På den måde kan virksomheden løbende måle om den flytter sig i den ønskede retning og med rette hastighed. Vi benytter mange forskellige værktøjer og metoder til at hjælpe virksomhederne med at skabe og udvikle den ønskede kultur og adfærd. Ofte kan det være ganske givende at drøfte, hvilken reaktion der vil være mest fordelagtig i situationer, hvor medarbejderen eller lederen står overfor et udfordrende dilemma.

Vi kan alle mærke det når vi kommer ind i en virksomhed, butik eller et andet sted, hvor der er en positiv og fremmende kultur for samarbejde, hvor der er god stemning og en konstruktiv dialog - og selvfølgelig det modsatte.

En vinderkultur flytter bjerge, og det kan POULSEN også skabe i din virksomhed. Kontakt os og hør hvordan!

undefined

Se også hvad vi kan tilbyde inden for: