Hvordan arbejder vi?

Vi rekrutterer direktører, ledere og specialister til både private og offentlige virksomheder. Enhver proces begynder med et indledende og uforpligtende møde, hvor vi sikrer et fælles og sammenhængende billede af virksomhedens udfordring og POULSEN forslag til løsninger.
Mødet danner grundlag for udarbejdelse af en kravspecifikation, der præcist definerer opgaven.

I samspil med det nedsatte ansættelsesudvalg eller virksomhedens rekrutteringsansvarlige sikrer POULSEN en sammenhængende proces fra udarbejdelse af funktions- og jobkravprofil til udvælgelse, interview, casefremlæggelse og endelig udvælgelse af kandidat til stillingen. Som noget særligt tilbyder vi et opfølgningsmøde med kandidaten og den ansættelsesansvarlige 3-4 måneder efter jobstart. Det er med til at sikre den fælles forståelse for opgaven og kandidaten.

Hos POULSEN går vi ydmygt til alle opgaver for at sikre det perfekte match mellem virksomheden og kandidaterne. Vi er bevidste om, at rekrutteringsprocessen også er en oplagt mulighed for at præsentere og brande virksomheden i forhold til relevante kandidater og den øvrige omverden.
Klik nedenfor for at se præsentationerne af vores rekrutteringsprocesser for henholdsvis private og offentlige virksomheder